Nemzeti Póló Webáruház

Bejelentkezés

Bejelentkezés Regisztrálás

Bejelentkezés

Kosár

 x 
A kosár üres

Gyakran Ismételt Kérdések

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

 

A Nemzetipolo webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Niburta Kft. szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!
Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!


Üzemeltetői adatok
•    Cégnév: Niburta Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
•    Székhely: 6800 Hódmezővásárhely, Damjanich u. 158.
•    Adószám: 23144369-2-06
•    Cégjegyzékszám: 06-09-016701
•    Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi cégbíróság
•    Szerződés nyelve: magyar
•    Elérhetőség: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
•    Telefon:+3630/3023800; +3670/7722629


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruház gyermek és felnőtt felsőruházati termékeket, zászlókat, kiegészítőket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.
A megjelenített termékek a webáruház szoftveren keresztül rendelhetőek meg. A házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák. Átvehetők utánvéttel; előzetes egyeztetés után személyesen, székhelyünkön is.
Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák. Az Áfa mértéke 27%.


Szállítási díjak

     
 

A postaköltség a termékek árához a következőképpen adódik hozzá:
Postaköltség 20.000 Ft értékig:
1 kg-ig 1284 Ft
2 kg-ig 1359 Ft
3 kg-ig 1428 Ft
Postaköltség 20.001 Ft-tól 50.000 Ft-ig:
1 kg-ig 1411 Ft
2 kg-ig 1486 Ft
3 kg-ig 1555 Ft
Törékeny csomag esetén, e-mailben jelezzük a többletköltséget!

 
     

Terjedelmes csomag esetén a posta többletköltséget számol fel.
Regisztráció
Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti.
A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.
Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.


A megrendelés folyamata
1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.
2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.
3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.
5. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania.
6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Rendelés Feladása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.
A megrendelés akkor válik élővé, ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00-tól 14:00 óráig/heti öt alkalommal/legkésőbb 72 órán belül történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti, ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


Elállás joga
A megrendelt termék kézhez vételétől számított nyolc munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Niburta Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.

 

Szavatosság, csere, elállás

A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztasson bennünket észrevételéről az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen. Hibás teljesítés esetén megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: elsősorban kicseréljük, ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Niburta Kft-t terhelik.


A csomag átvételétől számított 8 munkanapon belül a vásárlástól figyelemmel a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5. §-ára, indoklás nélkül elállhat. A sértetlen (külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes) terméket a megrendelő nevével, saját költségén küldi vissza a Niburta Kft. címére (Niburta Kft.  6800 Hódmezővásárhely, Damjanich u. 158.), és 30 napon belül visszatérítjük a kiszállított termékek vételárát. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

 

Adatkezelés
Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre,(például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, e nélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

 

Postaköltségek

     
 

A postaköltség a termékek árához a következőképpen adódik hozzá:
Postaköltség 20.000 Ft értékig:
1 kg-ig 1284 Ft
2 kg-ig 1359 Ft
3 kg-ig 1428 Ft
Postaköltség 20.001 Ft-tól 50.000 Ft-ig:
1 kg-ig 1411 Ft
2 kg-ig 1486 Ft
3 kg-ig 1555 Ft
Törékeny csomag esetén, e-mailben jelezzük a többletköltséget!

 
     

 

Terjedelmes csomag esetén is, a posta többletköltséget számol fel.

Tudok-e külföldről / a határon túlról rendelni?

Természetesen örömmel teszünk eleget az ilyen irányú kéréseknek is. A gördülékeny ügyintézés érdekében vedd fel velünk a kapcsolatot (e-mailben ( Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ) vagy telefonon (+36 30/ 302 3800), hogy a megrendelt termék feladásának költségét közölhessük, valamint a bankszámlánk számát megadhassuk. A külföldről megrendelt termékek árát és postaköltségét előre kérjük bankszámlánkra átutalni. Az átutalás megtörténte után azonnal postázni fogjuk a csomagot.

Erdélybe: Nagyvárad, Kolozsvár, Marosvásárhely, Székelyudvarhely vonalon egységesen 1000 Ft csomagküldési költséget számolunk fel. Ezzel kapcsolatosan bővebb információt telefonon vagy e-mailben adunk!

Van-e rá lehetőség, hogy felpróbáljam a pulóvert, mielőtt megveszem?

Készletünk megtekinthető bejelentkezés után Hódmezővásárhelyen, a Damjanich u. 158. szám alatt. MINDEN esetben telefonos egyeztetés szükséges. Telefonszám: +36 30/302 3800.

Lehet-e egyedi terméket kérni, azaz olyat, ami nem szerepel a honlapotokon?

Lehet. Igyekszünk minden egyedi kérést teljesíteni. Ez állhat abból, hogy a honlapunkon szereplő mintákat máshogy kéred egy ruhadarabra, vagy mással kombinálnád, mint ahogy mi szoktuk; de lehet úgy is egyedi egy termék, hogy te adod meg milyen mintát szeretnél hímzett, vagy nyomott változatban látni. Ennek a feltételeit és egyedi költségeit e-mailben (ellenallas(kukac)freemail(pont)hu) vagy telefonon (+36 30/ 302 3800) egyeztetheted le velünk.

Mit tegyek, ha rossz méretet rendeltem?

Ha a mérettel kapcsolatban bármilyen probléma merül fel, írd meg nekünk e-mailben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, vagy a legjobb, ha telefonon jelzed felénk a problémát a +36 30/ 302 3800-as számon, és megoldást keresünk.

Ha a termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás között, melyik ár lesz érvényes az átvételkor?

Természetesen mindig a megrendelés pillanatában érvényes árat kell kifizetni, az utánvét értéke is ezt az árat tartalmazza minden esetben.

Mit tegyek, ha nem tudom, mikor leszek pontosan otthon, vagy nem talál otthon a postás?

Ha nem vagy otthon, mikor a csomagot kiviszik hozzád, a postafutár megpróbál a megadott telefonszámon elérni, ha nem sikerül egyeztetnetek, akkor egy értesítőt hagy ott, amivel a postán átveheted a csomagot. Ilyenkor a személyi igazolványodra, a lakcímigazoló kártyádra, az értesítőre és az utánvét összegére lesz szükséged. Ha mindez nálad van, átadja a posta a csomagot. Csak te veheted át a csomagot, vagy bárki, aki azonos címen lakik veled.

Mit tegyek, ha nem kapom meg a csomagot, de az értesítőt sem találom?

Minden csomaghoz tartozik egy kísérő papír, mely tartalmazza a feladó és a címzett adatait, valamint a csomag azonosító sorszámát. Ezt az azonosítót megtudhatod tőlünk, ha írsz az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre, vagy felhívsz bennünket a +36 30/ 302 3800-as számon, abban az esetben, ha a csomagon megsérülne az azonosító. Mi lediktáljuk neked a betűkkel és számokkal kombinált azonosítót, amiért cserébe a postán megmondják, hol tart a csomagod, vagy akár ha náluk van, ki is adják ha nálad vannak a szükséges okmányok és a csomag ellenértéke.

Mikorra ér ide a csomag?

A csomag, feladástól számítva egy munkanap alatt meg kell, hogy érkezzen. Amint telefonon, vagy e-mailben jelezzük a feladást napját, következő napon már várható is a postafutár a csomaggal.